12 Eylül 2008 Cuma

Eylül Hediyeleri

Bugün güzel bir gün. 28 yıl önce bugün değilmiş ama bugün güzel, en azından benim için... Nasıl da dört gözle beklemiştim Eylül'ü, bilmeden nasıl güzelliklerle geleceğini.

Geçen sene de yine aynı hasretle beklerken bu sonbahar güzelini, biliyordum neden bir an evvel gelmesini istediğimi. Asker yolu gözlediğim o sevimsiz yaz aylarının bitmesi demekti Eylül, kavuşmak demekti, bir daha ayrılmamak demekti, ziyarete gidilen günlerin dönüşünde artık geride sevdiğini bırakmayacak olmak demekti... Ve sonunda sefa geldi, hoş geldi.

Bu sene ise ne için beklediğimi tam olarak bilmeden bekledim Eylül'ü. Evet vardı tabi yoluna girmesini istediğim şeyler ama bunları sadece Eylül'den değil, Ekim'den de, Kasım'dan da, Aralık'dan da bekliyordum; önemli bir kış olacaktı vesselam. Önce sağlık diyordum elbette ki. Son iki yıldır çektiğim sıkıntıların sonuna gelmiştim, son virajı da dönmeyi başarırsam 2008'le birlikte geride bırakacaktım tüm o kötü hatıraları.

Sonra yeni tanışmalar, yeni birliktelikler demekti Eylül. Ve tıpkı olmasını dilediğim gibi tüm endişeleri silip süpüren kocaman bir 'merhaba'yla geldi. Mutlu etti, gülümsetti. Ve sonra resimde gördüğünüz harika morlu beyazlı çiçeklerdi Eylül, bir sabah adınıza çiçek var diyerek kapımı çalan. Masumiyet Müzesi'ydi, bir haftamı birlikte paylaştığım.

Ve bugün gelen, taa mayıs ayında tohumunu atıp beklediğim güzel bir haberdi Eylül. Üç yıl boyunca birlikte yatıp kalktığım sevgili hayal kahramanlarım bir romanda buluşmuş, sonra da benden yayıncı bulmamı talep etmişlerdi. Kırar mıydım hiç onları? Ben daha bile hevesliydim. Satır satır birlikte kaleme aldığımız her kelimeyi daha çok insanla, daha çok okuyanla paylaşmanın coşkusunu yaşamayı kim istemez? Ve bugün geldi güzel haber. Basmak isteriz kitabınızı dediler. Mutluyum demem az kalır, anlatamam sevincimi.

Ah be güzel Eylül! Nasıl da karamsardım halbuki Ağustos'u uğurlarken. Her şeyi nasıl da birden bire, adım adım yoluna koymaya başladın. Ama gidişin yaklaşırken söyle arkadan gelecek Ekim'e Kasım'a ki, senin kadar iyi davranmayı unutmasınlar bana:)

Evet, bugün güzel bir gün, hem de çok güzel bir gün...

14 yorum:

SERAP dedi ki...

Ne kadar güzel bir haber.Desene bize okunacak bir kitap daha çıktı.Kimbilir ne kadar heyecanlı ve mutlusundur.Tüm ayrıntıları merak ettim şimdi ve (NEDEN ANLAMADIM AMA) bende heyecanlandım.Şimdiden tebrik ediyorum seni.Aslında bir yazarı keşfettiğim için kendimede küçük bir aferin alacağım.Peki ne zaman okuyacağız kitabı?...

zero dedi ki...

Serapcım çok çok teşekkür ederim, heyecanımı paylaştığın, benimle sevindiğin ve güzel sözlerin için:) Valla tabi haber güzel ama önümde yine de bir süreç var aşmam gereken. Eğer her şey yolunda giderse, Kasım-Aralık gibi olacağını sanıyorum. Bakalım:) Ama ben zaten haberleri burdan paylaşırım Serapcım:)

funda dedi ki...

Bu gün duyduğum en güzel haber bu :) Eylül toparlanıp giderken ekim kasım aralık ve diğerleri yüzünü hep güldürsün. Ama ben imzalı isterim kitabımı :)

zero dedi ki...

Fundacım çok sağol güzel dileklerin için:) Ben derim ki, hele bir basılsın, hele bir alayım elime, o zaman buluşuruz bir öğle vakti Kadıköy'deki o kahvecide. Sonrasında istediğin imza olsun:)

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

zerocuğumm..
müjdelerin çok olsun..
kalemlerin çok eskisin inşş.
kadıköyde ki buluşma listesine imzamı attım :)))
2. sıradayım imzamı isterim.bunlar şu andan itibaren yazılı belgelerdir unutmayalım lütfeennnnnnnn :)))))
TEBRİKLERR.. SVGLRRRR

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Hem sevdiğine kavuşman,hem de kitabının basılacak olması beni çok mutlu etti.
Yazılarını beğenerek okuyorum. Kitabının da çok güzel olacağına eminim.

İmza gününde bir arada olmak ümidiyle...

Sevgilerimi gönderiyorum.

yeliz dedi ki...

çok çok sevindim. yine gözlerim doldu!!! (benim artık bu hallerime birinin dur demesi lazım!!) dört gözle bekliyorum haberleri, umarım herşey gönlünce olur, ne güzel bir haber...

Adsız dedi ki...

Zerocum,
Sabah sabah nasil da güzel bir haber aldim öyle. İnan heyacanını ve mutlulugunu paylasiyorum. Bende elime almak ve okumak icin sabirsizlaniyorum. Hemde ilk baskisi elide olsun istiyorum. Tebrikler canim. Umarim "Eylül" gibi "Ekim"-"Kasim"lar da sana hep mutluluklar getirsin.

zero dedi ki...

Sevgili NuNu, çok teşekkür ederim gerçekten. İstediğin imza olsun, sizin paylaşımınız beğenileriniz yanında bir imzanın ne değeri var ki:)

Zerocuğum, çok teşekkürler güzel beğenilerin için.:)

Yelizcim, ya nen tatlısın, o gözyaşların hep mutluluk için aksın:)

Sevgili Kitap Kurdu, kitabı elime alacağım günü hayal etmek bile büyük mutluluk benim için şu an. Yayınlandığı zaman burdan da haberlerini paylaşırım zaten. Okuduğun zaman da düşüncelerini, hislerini paylaşman en büyük dileğimdir:)

Herkese ama herkese çok teşekkürler:)

Ordanburdanhayattan dedi ki...

canım benim yaaa demek ki boşuna beklemedik bu güne kadar.okumaktan keyif anldığım birinin kitabını heyecanla bekleyeceğim.ama ben de kadıköydekio kahvecide imza için yanında olacağım mutlaka:)))
harika bir haber bu ama ben en çok konusunun ne olduğunu merak ettim desem fazla mı meraklıyım ???

zero dedi ki...

Yasemincim çok çok teşekkür ederim:) Gerçekten kendimi böyle yorumlar alınca çok şanslı hissediyorum. Daha şimdiden Kadıköy'deki kahveciyi doldurduk gibime geliyor:) Kitabımın konusuyla ilgili çok fazla soru alıyorum ama ben acayip zorlanıyorum bu soruyu cevaplamaya. Çünkü belli bir kategoriye sıkıştırmak bir kitabın konusunu çok zor geliyor bana. Ama çok kabaca şöyle diyim: İki kadının bir vesileyle kesişen hayatları üzerine...O hayatların hikayesi ise bu ülke insanlarının, ama çoğunlukla pek görmeyi bilmediğimiz insanların hayatları üzerine diyim. dahası da kitaba kalsın:)

Ordanburdanhayattan dedi ki...

hadi öyle olsun,kitap çıktığında mutlaka haberimizolsun,sayfamdan da tam destek vereceğim sana.

:)den dedi ki...

Zerrinciğim merhaba,
Tatilde olduğumdan güzel yazılarını okuyup yorum bırakamadığım için üzgündüm. Bugün blogunu şahane bir Eylül sürpriziyle okumanın mutluluğunu yaşadım. Seni yürekten tebrik ediyor ve kocaman sarılıyorum sevgili dostum. Güzellikleri son damlasına kadar hakeden bir ruhun var senin. Ne mutlu sana, ne mutlu bize...
Kitabın çıktığında ilk alanlardan olmak için kitapçıya koşacağım.
Tatilde başladığım "Masumiyet Müzesi" var şimdi elimde. Bir sonraki kitabımın yazarını tanıyor olmanın mutluluğuyla okuyacağım her satırını...
Yolun açık olsun...

(Tatile çıkmadan önce Sevgili Aslı beni sobelemişti. Ben de sorularına yeni cevap verebildim ve tabii ilk sobemde, seni de ben sobeledim:)

:)den dedi ki...

Zerenciğim tekrar merhaba,
İsmini yanlış yazdığım için çok özürdilerim.
ZEREN
ZEREN
ZEREN
ZEREN
ZEREN
ZEREN...
İlkokul 1. sınıfta iken öğretmenim yanlış yazdığım kelimelerin doğrusunu öğrenmem için aynı kelimeyi bir safya dolusu yazdırırdı:)
ZEREN
ZEREN
ZEREN...