31 Mayıs 2008 Cumartesi

Avustralya Yolcusu Kalmasın!

Her çeşidi zordur vedaların. Talihsiz bir kelimedir Veda. Hüzün barındırır, tam da bu yüzden kimseler yanaşmak istemez pek yanına. Ama nafile! Ne kadar bizden uzak olsun desek de, gelmişse eğer günü gitmelerin, veda ile yaşamasını da bilmektir bize kalan.

İşte böyle bir geceydi dün gece. Koca bir salon dolusu insanla birlikte bize eşlik ediyordu Veda. Sevgili arkadaşımız Bayzar'ı bundan sonraki hayatını sürdüreceği Avustralya'ya yolcu etmeden önce son bir kez daha bir araya gelmişti tüm dostlar. Evlenmişti ve onu orda bekleyen sevdiği adama kavuşmakla bizlerden ayrılıyor olmanın burukluğu arasında şekillenmişti yüzü.

Çok kalabalıktık ve benim için Veda'nın hüznünü bastıran bir güzellik olmuştu bu kalabalık. Dost olmanın, dost kazanmanın, önemsemenin ve önemsenmenin, karşılıksız sevginin Veda'ya baskın çıkmasıydı. Başrolu kapmayı bir türlü beceremedi Veda, ta ki gecenin sonu gelene kadar. Benim için dört senelik, ama çoğu arkadaş için yaklaşık yirmi senelik bir dostluktu söz konusu olan.

Resimde görülen pasta, tüm dostları adına tarafımdan yapılmış bir uğurlama armağanıydı. Hepimizin yürekten inandığı ve dilediği bir şey vardı: Geride bıraktıklarından çok daha büyük mutlulukların ve güzelliklerin eşiyle paylaşacağı yeni hayatında onu bekliyor olması. Yüreklerindeki tüm iyi niyetle bunu dileyen onca dostun enerjisiyle tüm bunların gerçek olacağına inanıyorum. Bir kez daha, her şey gönlünce olsun arkadaşım:)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok marifetliyiz çooookkk:) Ellerine sağlık. Arkadaşına yeni hayatında mutluluklar diliyorum.Allah kavuştursun :)

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Allah kavuştursun diyelim,gerçekten zordur vedalar.yıllar önce benim kızkardeşim de 1 yıllığına dil öğrenmeye gitmişti Avustralyaya.şimdi hatırlıyorum da amma ağlamıştım havaalanında onu uğurlarken.çok güzel bir memleket orası,çoook uzak ama çok güzel yaşanılası bir yer.umarım arkadaşın da çok mutlu olur.

Tijen dedi ki...

Güzel kavuşmalar diliyorum sevgili Zeren! Ayrılıklar da güzel öyle değil mi, ucunda kavuşmalar da olduktan sonra.

durutarifler dedi ki...

İnşallah her şey dilediği gibi olur.Hüzünlü bir pasta olsa bile çok güzel bir pasta olmuş . Ellerine sağlık