16 Haziran 2009 Salı

Arınma

Geçtiğimiz haftayı ağır grip, sürekli yatar pozisyonda, bol ilaç ve sebze-meyve takviyesiyle evde geçirdim. Saçma sapan yarışmaların hüküm sürdüğü cennet vatanımızda "volümü en yüksek öksürük yarışması" gibi bir saçmalık daha olsaydı, emin olun hepiniz oyunuzu(!) bana vermek isterdiniz.

Bol bol öksürerek, bu arada ciğerlerimi, kalbimi, beynimi ve bütün göğüs kaslarımı zorlayarak fazlasıyla acı çekmiş olsam da, meğer bu acıların bile sonunda bir hayır varmış.

Meğer her öksürükle, şarıl şarıl akan bir burunla ve bedenimin ağrıyan her köşesiyle, geçtiğimiz aylarda biriktirdiğim tüm sıkıntılar, stresler ve bezginlikler de bedenimi terketmekteymiş. Ve meğer benim böylesi bir arınmaya tahminimin de ötesinde ihtiyacım varmış.

Dün günler sonra ilk defa sokağa adımımı atıp işe gelirken bir mutluluk, bir yaşama sevinci ki sormayın gitsin. Metrobüste yer kavgası için birbirleriyle itişip kakışan koca koca amcaları bile gülen bir surat ve kavgacı insanlarımıza bile kalbimde yer açmış bir 'aptal saflığıyla' izledim. Neredeyse üzülmesinler diye kendi yerimi bile onlara verecektim. Sanki uzunca zamandır sırf bu gittikçe vahşileşen insanlara tahammülümün kalmamasından ötürü uzaklaşmayı, buraları terketmeyi düşünen insan ben değilmişim gibi.

Yani demem odur ki, bu hastalık uzun zamandır ihtiyacım olan ve bana bunu ancak bir tatilin sağlayabileceğine inandığım bir arınmanın vesilesi oluverdi. Neye niyet neye kısmet!

Tatil mi? Bakmayın, o hala en çok ihtiyacım olan şey!:)

14 yorum:

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Zerenciğim çok çok geçmiş olsun canım.umarım istediğim tatile de bir an önce gidersin.sevgilerimle...

nehircce dedi ki...

Geçmiş olsun. sevgiler

Ordanburdanhayattan dedi ki...

canım geçmiş olsun çok, aman dikkat et kendine. yazın da hastalık hiç çekilmez.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

çokçok geçmiş olsun zerenciğim..
bir tatil hepimize en iyi gelecek şey sanırım bu sene :))
sevgier.

Adsız dedi ki...

Zerencim cok cok geçmiş olsun. Umarim bir daha tekrarlamaz hastalığın. En kısa zamanda ise bir tatil sana inşallah.

Sibel dedi ki...

Zerenciğim geçmiş olsun tatlım. Hastalık sürecini arınma olarak görmen ne güzel, gerçekten de öyledir zaten. Şimdi taptaze bir Zeren var desene, tatil planlarına başlama heyecanında!
Sevgiler...

yeliz dedi ki...

çok geçmiş olsun, hayırlara vesile olsa da aman hastalıklar uzak dursun boşver

laleninbahcesi dedi ki...

geçmiş olsun, özellikle bu aylardaki gripler insanı daha çok hırpalıyor. Tatil şu an benim de düşündüğüm tek şey , evdeki sınav havası bitince de tatile girmiş gibi olacağım ya. Tüm iyilik dileklerimi bıraktım size

Tijen dedi ki...

Hayallah geçmiş olsun Zero! Artık iyisin değil mi?

Sıdıka dedi ki...

Geçmiş olsun... Hayat ne güzel bakıyorsun:)

Sıdıka dedi ki...

Geçmiş olsun... Hayat ne güzel bakıyorsun:)

Sanem dedi ki...

Çok geçmiş olsun.

MAVİANNE dedi ki...

tatil ve arınma

ne güzel iki kelime

başarabilecek miyiz acaba?

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Zeren'cim gecikmiş geçmiş olsun dileğimi kabul et lütfen.. Hastalığın nelere kadir olduğuna tanık oldum, ne güzel olumlu bir anlam çıkarabilmek..